Friday, December 2, 2011

I Wanna Go There


hey guys! Assalamualaikum :) how are you today? i'm fine Alhamdulillah :)

ohh ye ada sesiapa pernah dengar about Hard Rock Hotel in Penang? kalau yang pernah dengar tu bagus sangat la sebab for your information aku tak penah pergi sana lagi tapi tapi i really wanna go there. seriously dah lama Hard Rock Hotel ni bermain dalam fikiran aku. ecececehh :P bila aku tengok gambar gambar hotel ni terus terpikat macam cinta pandang pertama. hahahaha vengongss. aku pernah pergi Penang dulu tapi masa zaman zaman cinonet and aku rasa Hard Rock Hotel ni tak wujud lagi time tu. hewhewhew.


bila dengar nama Hard Rock Hotel ni mesti dalam otak korang terus ingat Hard Rock Cafe kan?  tidak tidak ini versi hotel punya.


entrance *kabur*



swimming pool. i loikee this!


Reception and Bar


Lobby lounge area


aku rasa ni paling aku suka kot. huhuhu


all pictures from Google


i wish i can go this hotel one day insyaAllah. tehee :')
anyone yang pernah pergi this hotel? :)
boboii!

3 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Haiqal Afiq said...

aku penah pegi lalu dan singgah tangkap gambar je. stay sana mmg tak mampu lah. hahah

yg kau paling suka tu mcm lah kau mandi kolam lepak minibar tu. haha

Nur Amalina Razali said...

best kan hotel ni? teringinnnn~ aha