Friday, June 29, 2012

Review: FCC (Farmasi Colour Cosmetics)


Assalamualaikum!


hye! aku ada berita baik untuk peminat peminat makeup diluar sana yang menginginkan product lain dpd yang lain atau mahu menambahkan koleksi makeup anda. here it is! eceh rasa macam nak lempang tak? hehe okay senang cite macam ni Farmasi Colour Cosmetics atau FCC ni adalah barang barang makeup dpd Turki yang dibawa masuk ke Malaysia beberapa tahun lepas. nak kata lama tak lama mana. baru je masuk Malaysia. actually ramai yang taktau dengan kewujudan product halal ni. what? yes it's halal product! harga pun sangat berpatutan iaitu dpd RM 6.90 - RM 69.90. affordable bukan? jangan risau jangan gundah, aku sendiri dah cuba product ni and dah ramai yang pakai product ni including mak kite sendiri :') ohh ye aku dah pakai compact powder and pencil eyeliner dpd FCC ni yang hitam gila which is i loikeeeee! itu je pon yang aku biasa guna. haha harga pun sesuai untuk student student macam aku ni. don't worry be happy :) nak pakai mahal mahal macam Bobbi Brown ke MAC ke memang kite tak mampuuuuu. tehihihi :P


jom cuci mata!






 







*all picture from FCC fb*


actually susah nak jumpa product ni kat mana mana. aku pun kadang kadang pergi ada kadang kadang pergi takde. ada yang out of stock la. sobss~ kebanyakan yang beli product FCC ni melalui online. kalau nak jumpa kedai FCC memang payah tak pun tak jumpa langsung. wakaka! cara update entry macam champion gila aku bab bab makeup ni kan. padahal taktau pun. kite just sharing je. tehee :')


for more info, visit






Thank You For Reading!

No comments: