Wednesday, November 30, 2011

Their Love Story


Hye Assalamualaikum! how are you guys? sihat? aku kat sini sihat Alhamdulillah. hihi :)
orite hari ahad lepas bersamaan dengan 27 November 2011 merupakan engagement abang sulung aku aka along aku jugak la.


act persiapan dalam proses buat hantaran semua tu tak terasa sangat sebab aku tak tolong satu hape pon untuk buat hantaran sebab aku ni bukan la orang yang kreatif. huhu :P persiapan hantaran semua makcik makcik aku and akak sedara je yang buat memandangkan family ktorang semua ada macam macam skill. sorang ni pandai buat cake, sorang ni pandai buat apam yang comel comel cinonet tu, pandai buat hantaran jugak. senang cerita, family yang serba boleh, budget pun serba boleh. hikhikhik :P




aku taktau kenapa aku suka sangat dengan benda alah ni. aku rasa ia sangat comel cute dan sebagainya. haha. gigih ambik gambar benda alah yang comel ni. heee :')


so here the pictures :)




:') agak agak bila aku punya turn?  hahahuhuhihi :P



hantaran dari pihak lelaki bertemakan warna purple :)



ohh ye rumah tunang abang aku ni takde la besar mana tapi aku suka pelamin dia. tak serabut and sesuai dengan ruang rumah yg terhad. hehe (cara cakap dah macam Eric Leong. hoho)



bakal kakak ipar kiteee. ehem ehem :P




hantaran dari pihak perempuan. 7 dulang dari pihak lelaki and dibalas 9 dulang dari pihak perempuan. 
* this picture credit to Azan aka photographer majlis pertunangan ni* suka suka aku je hambik gambar kan. haha


aku confuse sikit tgk gambar ni. 2 org pandang tempat lain, 2 org lagi pandang tempat lain. *sigh* aku rasa duduk rumah 2 minggu dah cukup buat pipi aku besar -_- 


everything goes well, Alhamdulillah. insyaAllah setahun lagi ada rezeki kahwin la mereka ni. hewhewhew ;p


till then,
boboiii~