Friday, December 14, 2012

Blog Picisan

Assalamualaikum!


Lama jugak rasanya tak update blog picisan ni. Fuhh fuhhh *tiup habuk*. Mentang-mentang picisan sampai dianaktirikan oleh aku sobss. Hidup aku ni bosan asyik buat benda yang sama je everyday lain la kalau aku ni traveller, memang tiap-tiap hari aku update blog kot haha gittewww.

Sejak dah habis praktikal jumaat lepas, hidup makin busy pulak bila dah naik semester 5 ni. Senior la katakan ye dak? Mana dengan reportnya, mana dengan slide presentationnya, mana dengan rumah yang takda tv bosan gila wa cakap sama lu, dengan cuaca kat merlimau yang lain macam mengancamnya. Panehh kot abih sunburn kulit titeww kalau balik Melaka wakaka.

Alhamdulillah final report dah hantar, presentation dah settled, rumah je belum settle settle lagi. Nothing much to say. Aku dapat rasa skill writing aku dah hilang entah kemana wuwu sadisss.


Motif? Sopan? Bhahahahabye!

2 comments:

kaizen said...

poli merlimau ker... kos ape??

Unknown said...

student poli merlimau ke..?
now sem 5 ea..?
btw..good luck for this sem.. :)