Wednesday, August 15, 2012

AdaMu


Assalamualaikum.

it's been awhile i left my blog with the sotong goreng tepung entry. siapa bukak waktu tengah hari secara automatik perut akan berkeroncong (aku la tu) haha. okay apa kata before tidur tu moh la kita hayat lagu Najwa Latiff ni kejap. entah kenapa aku suka lagu ni plus lirik yang sangat bermakna. selama ni aku just dengar kosong kosong kosong dengan untuk dia heyy! untuk dia heyy! so apa kata kita hayati kejap lirik lagu ni ye? :) btw, adakah ini lagu baru atau aku sudah ketinggalan kerana baru menjadi peminat Najwa? peminat setia Najwa sila bantu saya yang amature ini hoho.



Merenung ke luar jendela
Melihat kebesaranNya
Mensyukuri segala nikmat
Yang dikurniaNya di dunia
Kau berikan ku kekuatan
Untuk berpegang pada jalan
Walau penuh dengan cabaran
Ku tahu ku adaMu Tuhan
Kerna Kau yang satu
Yang setia bersamaku
Di kala ku jatuh ku bangkit kerna Mu
Ku tahu ku adaMu di sisi ku selalu
Bantulah hambaMu mencari keredhaanMu
Ku tahu ku adaMu
Ku adaMu selalu



simple lirik tapi bermakna bukan? i hope you do like it too! :') 
yeayy dah jadi peminat Najwa Latipp! :P
Good Night everyone :')

No comments: