Friday, July 20, 2012

Secara Langsung Bersama Saya



Assalamualaikum!


awal entry dah letak gambar syok sendiri. wakaka! hye uolss lamanya tak update blog. titeww windu blog titewww niwww :') hari ni hari Jumaat pukul 12.30 td staff semua dah keluar. tinggal la aku dengan Dinie yang malas nak keluar malas nak balik rumah ni berdua dekat office. alang alang nak buang masa sampai 2.30, jomlah terus membuang masa. haha



pipi kemain besar -.-


ngantuk sebenanye ni tau tak?



Dinie main game Zombie vs Plant aku dok senyum sorang sorang depan lappy pastu pasang lagu raya kuat kuat. Dinie layan kan aje aku ni. wakaka!



tudung merah, baju oren, cardi hitam, seluar coklat. memang tak matching sungguh! apedehal kan aku main capai je apa yang ada sbb hari jumaat memang malas nak gosok baju bagai. maklum la jumaat adalah hari yang dinanti nanti sekarang ni. teheee :P


hoii bukan senang nak letak gambar muka belagak macam ni. wakaka! lubang hidung seperti disabotaj oleh webcam lappy sendiri. ciss berani kau kan haha.



lastly, i want to wish to all Muslim out there, Salam Ramadhan Al-Mubarak. rebut pahala banyak banyak bulan mulia ni sebab Ramadhan setahun sekali je.tahun depan belum tentu kita boleh jumpa Ramadhan lagi :') di bawah ni aku sertakan Niat Puasa dan Doa Berbuka Puasa in case ada yang terlupa (including aku :P)







No comments: