Saturday, June 2, 2012

Sembang Pukul 3 Pagi

Assalamualaikum!


ada yang still belum tidur? esok nak gerak pergi JB dah tapi hape pon aku tak packing lagi. ada la tadi aku dok lipat lipat 1,2 baju nak bawak. barang barang keperluan tak pack lagi. kenapa setiap kali packing rasa mcm nak bawak 1 almari baju, nak hangkut 1 meja solek ni. kenapa kenapa? dpd dulu lagi hati aku membentak tertanya tanya. eheh. oh ye dpd tadi sebenanya aku godek godek youtube tengok si lee minho handsome tu. tah apa sampok aku nak tgk semua video dia. kemain kemaruk lagi tgk siapa girlfriend dia, siapa pernah date dengan dia. act aku takda la minat gile mcm girls kat luar sana sampai kemaruk. aku just minat korean movies je kott. pasal tgk youtube tadi la aku baru tau lee min ho pernah dtg mesia on 2009. nampak tak betapa kunonye aku? bila tgk semua video lee min ho tadi tetibe rasa macam hoyy kenapa kau hensem sangat ni hah and terus rasa nak pegi korea. acane ni? hmm. from now on, aku adalah kipas besar (big fan) lee min ho. tolong la bg aku chance nak jd fc LMH(short form for lee min ho) tolong la tolong laaaaa. hahaha



sebelum aku tak ingat dunia sebab si LMH ni baik aku tidur skrng. kalau esok bangun lambat kantoi la dengan mak gua beb. dah la aku tak packing lagi ni. mengikut kajian aku, kebanyakan org kalau nak pergi vacation memang pemalas gila babeng nak packing. am i right? doakan perjalanan kami selamat sampai ke destinasi!


bye!

1 comment:

kaizen said...

singgah la melawat sy kt Bt Pahat...