Wednesday, May 30, 2012

Random

Assalamualaikum =)

yang sebenar benarnya aku taktau nak mula dpd mana, nak cerita apa, nak upload gambar apa pun taktau. selera nak ambik gambar pun dah tak macam dulu lagi dah. semua dah hambar. memory ingatan aku seakan akan hilang apabila log in blog. (bahasa kemain sastera kau kan) eh dah kenapa emo kat sini. haha chill bebehh!

sebenanya aku risau jugak mood nak berblog tetibe hilang entah kemana, idea lagi la hampeh tak boleh harap. langsung non hado idea nak update. wordless wednesday pon dah jadi quiet wednesday. hari tu dah cun cun setup blog dpd ada lagu ke takda lagu, dpd ada colour terus putih berseri, dpd weight blog tak berapa lebar terus jadi lebar, dah pasang niat nak update blog kalau tak tiap tiap hari dalam seminggu mesti ada entry baru. pehh berazam bukan main lagi kan tapi bila no idea, no blog la bro. moh la kita bercerita secara random apa yang terjadi dalam kehidupan seharian aku. ewahh macam retiss~


made this for lil brother untuk dibawa semasa hari peperiksaan pelajaran seni. otai tak otai adik aku? dimana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi. wakakaka. mesti ramai tanya untuk adik lelaki tapi hello kitty. hello! ingat orang lelaki tak boleh suka hello kitty ke? *sambil jeling*


beli bracelet ni dah lama tapi tak pakai sampai sekarang. sesiapa yang rasa nak beli boleh la inform aku sebab bracelet ni ada 3 pieces je. sangat limited dan harga sangat berpatutan. don't worry =) sempat pulak aku meniaga kat sini. ni lah padahnya bila niat tak betul.


this was my first time wore bawal kuning. mula mula pakai rasa macam alamak, kenapa tudung lagi terang dari kulit? nampak tak disitu yang aku ni tak berapa putih. huhu. tapi kugagahkan jua memakai tudung ini sebab tetibe rasa macam dah fall in love dengan warna kuning yang menjadi musuh ketat aku selama ini. ngaahaha :P moral of the story, keyakinan diri tu penting walau apa pun yang kita lakukan :)


baju ni dpd Zawara. kindly, i need your opinion. cantik tak? cepat cakap cantik! :P


last but not least, tadi dah check result for SAGE UBS. UBS ni computerized accounting system. siapa budak account confirm tau. siapa taktau apa itu UBS aku siku kau kang. serious ni -.- alhamdulillah result okay kira lepas tu alhamdulillah lah. harapan nak dapat distinction tu memang ada tapi dah ini je dapat, aku bersyukur je. ada bau bau distinction pon jadilahhhh aku terima je. hahaha


till then,



Thank You For Reading This Entry!

3 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

nice <3
gudluck with your studies and your bloggies-thing y`ll :D

Haiqal Afiq said...

pasal zawara tu mmg cantik. tp bila kau yg pakai tak sure la cantik ke tak. tp aku rasa cantik je. kahkah