Saturday, September 21, 2013

Lahirnya Muhammad Adam Farish


Assalamualaikum.


Semasa menulis entry ini, aku sedang dengar lagu Ukay's - Bila Diri Disayangi. Mood dengar lagu-lagu lamo makin menjadi-jadi pulak lately. Celik mata nak pergi kelas tu masa tengah siap-siap je dah bukak lagu lamo-lamo. Lagu wajib setiap pagi adalah Sejujur Mana Kata-Kata - Spring and satu lagu zaman ini iaitu Sandiwara Cinta. Pernah satu hari aku tengah iron baju sambil menyanyi-nyanyi anak lagu2 ni tetiba roomate tanya 'kau kenapa sedih pagi2 ni amal?' Eh dah kenapa aku okay je kot lek ah dengar lagu sedih tak semestinya tengah sedih huehuehue :P

Sebenarnya aku tak gheti cane nak mula entry ni disebabkan dah lama tak menulis hehe. Tu sebab pendahuluan je dah cite pasal lagu hahaha. Cool down babe cool down. Bagi aku tarik nafas dulu :P okay, last entry aku pun entah berapa bulan yang lepas. Daripada anak buah 6 bulan dalam perut sampai la dah lahir :')


Alhamdulillah pada 26 July 2013 kaklong dah selamat lahirkan baby super comels bernama Muhammad Adam Farish Bin Mohd Almirol. Hamboi kemain panjang nama kau nakk kalah maklang huhu. Masa Adam lahir aku kat Melaka. Bayangkan aku yang cuak gila masa nampak along check in kat facebook cakap dia ada dekat hospital. Terus wechat abah, whatsapp angah dgn along semua nak tanya. Nak lagi cuak pukul 12 lebih gitu aku on facebook along ada upload satu gambar baby. Masa tu rasa macam amagadd dah bersalin? Like seriously? Terus laju-laju watsapp along sebab nak tanya sebab tak puas hati punya pasal sebab taktahu apa-apa cerita. I is sad at that time huhu. Tapi syukur Alhamdulillah semuanya selamat :') Gambar atas tu masa Adam baru lahir anyonyo omeynye awak :')






Ni gambar baru Adam. Sekarang Adam dah sebulan lebih nak masuk 2 bulan dah. Cepat je masa berlalu. Geram pulak aku tengok budak ni sekarang. Cepat-cepat besar sayang..maklang tak sabar nak shopping dengan nenek atok barang-barang awak hiksss :P Ohh ye tadi jugak lahirnya seorang lagi cicit nenek yang kelima which is anak sepupu kite. Alhamdulillah tambah lagi sorang ahli keluarga. Bila nak ada anak sendiri pulak? huahuahuahua tettt~ :P



Thank You!

2 comments:

ezy.fia said...

comelnye adam!

Rashid said...

assalam ..

cutenya anak buah ..