Saturday, October 27, 2012

Random


Hye! Assalamualaikum.

Cuba bagitau sikit siapa kat sini tak suka benda comel-comel seperti hello kitty dan barangan berwarna pink. Mungkin ada yang kata eeuww pink eeuww hello kitty. So girlish. Well, jangan sangka air yang tenang takda buaya. Pehh peribahasa kemahenn. Contoh terdekat adalah diri ini sendiri. Dulu kemahen anti-pink-colour kononnya but now i'm mad with pink colour. Kata dulang paku serpih kata orang dia pun sama.

Kalau dulu aku memang anti-pink-colour and akan cuba elak untuk beli things and clothes warna pink but sekarang ni tak boleh tengok benda comel and kalau benda tu warna pink lagi la bertambah gila bila tengok. Pernah sekali aku ternampak kids crocs berwarna pink dan aku try crocs tu dan muat-muat kaki, tunjuk dekat mak and mak kata macam budak-budak. Fine tak membesar lagi kot. Aku suka sangat masuk kedai yang kebanyakan barang yang dijual berwarna pink dan comel-comel belaka. For sure aku akan singgah while mak entah kemana-mana asalkan dapat masuk kedai comel iteww. Terasa macam dialam fana cinta betul bila duduk dalam kedai macam tu hikss =')


Birthday kakak office dan ini adalah cupcake pemberian suaminya. Baiknya bawak pergi office dan bagi kami makan. Kalau aku jadi dia, dah suami bagi confirm aku makan sensorang wakaka tamak haloba betol aku ni. Cupcake ni terlampau comel bagi aku walhal cuma cake chocolate biasa saja. Mungkin sebab decoration yang comel ditambah pula dengan warna pink. Punya sayang nak makan sampai sejuk cake ni kena aircond hehehe.


Ice cream tercomel sampai tak habis dimakan. What is that mean?


Online shop dan kedai tercomel pada abad ini goes to CalaQisya. Naik tangga nak ke kedai ni pun dah terasa macam orang comel apetah lagi bila berada dalam kedai. Kedai sangat cantik, sangat selesa dan mak kepada owner sangat comel senyum sentiasa. Tuan pun dah comel inikan pula kedai =')

last but not least,


Goodies bag from Candy Cotton for engagement.
Warna sebenar goodies bag ini adalah hijau pastel dan pink pastel tapi bila dah masuk Intagram pink pastel terus bertukar warna. It's okay you're still cute for me. Goodies bag memang comel tapi bila tengok dalam ada 1 botol air mineral, 1 glass jar berisi chewing gum, chopstcik dan 2 bungkus nasi lemak hasil rembatan emak tercomel. Emak memang sempoi habis.


No comments: