Saturday, July 7, 2012

Wedding Paling Diminati Tahun 2012



Assalamualaikum!



ukiran nama pasangan dalam tulisan Jawi :')



bukan main lagi tajuk entry aku kali ni kan konon macam anugerah wedding paling diminati tahun 2012 goes to Irma Hasmie and Redza Syah Azmeer lah kan. hakhakhak. senanya dulu aku ni takde la minat sangat dengan Irma ni apetah lagi husband dia langsung tak pernah tau akan kewujudannya. kalau tau dah lama ada entry lelaki paling macho tahun 2012. wakakaka dan dan je aku. okay ni cite dulu tapi lepas Irma balik dpd Tanah Suci and nekad nak berhijrah nak pakai hijab pastu geng pulak dengan Heliza Helmi dengan Wardina Safiyyah, lagi la bertambah tambah aku suka tengok. bila pandang gambar gambar mereka ni macam ada nur gituuuu. cantik sungguh ciptaan Allah :') dan yang paling aku suka pasal wedding Irma ni sangat simple. kalau korang perati betol betol baju kawen Irma tu jubah je pon. sangat loose dan sangat simple. tudung pun menutupi dada. makeup pun neutral je i loikeee you knoww :')




sama cantik sama padan bukan? soleh dan solehah bukan? betul kata kawan aku kalau kita berubah kepada kebaikan Allah akan hantar orang yang baik baik bersama dengan kita :') mereka berjumpa ketika melakukan Umrah dan paling penting mereka bercinta lepas kahwin sama jugak macam Dena Bahrin. nomnomnom omey sungguh :')



video ni dah banyak kali aku tengok dan apa yang korang patut tahu setiap kali aku tengok mesti mengundang air mata haku untuk jatuh. bukan air mata saja tetapi air hidung juga turut berada dalam pakej yang sama. pehh hilang macho wakaka! normal lah bro perempuan tengok video macam ni dengan background music dpd cerita best pulak tu. teheee :') suka betul aku tengok gambar gambar Irma dengan husband dia ni dekat The Kliker selaku OP wedding dorang. kalau dah minat tu semua pun sanggup buat ye dak? kalau tak takkan sanggup buat wedding paling diminati ni wakaka!




Thank You For Reading!

2 comments:

Unknown said...

Cantek

azalia hjsalleh said...

suka segala gambar n photo dorg..
sweet sgtttttttttt