Sunday, June 17, 2012

Vaseline Vs Johnson's Body Care.


Assalamualaikum!


hye bertemu kita lagi di blog picisan tapi tuan blog tak picisan pun. ramai wanita sekarang nak kulit yang cantik, mulus dan gebu tak ketinggalan aku la tu. lagi lagi sekarang ni kita terdedah sana sini penuh aircond. dalam satu rumah aircond bape bijik pulak, office jangan nak kata la. matahari lagi makin hari makin terik, jerebu lagi. haa cane nak jaga kulit? kulit memerlukan extra care hang tau dak? lagi lagi aku nak nak practical july ni, duduk dalam aircond macam wanita bekerjaya. so penjagaan kulit amatlah penting bagi aku. zasss!

antara Vaseline dan juga Johnson's Body Care. yang mana satu menjadi pilihan hati? Vaseline antara salah satu jenama yang popular pada abad ini tak ketinggalan juga Johnson's Body Care. kalau nak suruh pilih antara dua memang aku confused sebab dua dua pun best dua dua pun aku guna. jangan runsing jangan pening kepala, saya dapat membantu anda. * nada promoter* kedua-dua product ni mempunyai keistimewaan yang tersendiri. cekidoutt!



diantara 4 diatas, terpaling suka adalah Total Moisture. kenapa?


Total Moisture: menjamin sepuluh kali lebih pelembapan dan perlindungan, yang dirumus khas untuk kulit kering. Diperkaya dengan vitamin E, soya dan oat.

Healthy White: mengandungi vitamin B3 dan serum yoghurt dan juga 3 kali perlindungan dari sinaran matahari dapat menjadikan kulit kembali cerah dan berseri.

Aloe Cool and Fresh: diperkaya ekstrak aloe vera dan timun untuk menyuburkan kulit dan menjadikan kulit bertambah segar. formula penyerapan yang pantas untuk mendapatkan kulit yang lembut dan licin bak sutera.

Intensive Rescue: mengandungi Gliserin, dengan tiga kali lebih lembapan. Formula dipertingkatkan ini dirumus khas untuk memberi kelembapan yang berkesan membantu memulihkan kulit kering.


itu antara kelebihan kelebihan Vaseline Lotion. semua dah pernah guna except Intensive Rescue. selain menjadi kesukaan aku, Vaseline juga turut menjadi kesukaan mak :') selain Vaseline, Johnson's Body Care turut menjadi pilihan kalbu sejak dpd kecil lagi. yo yo je mak aku guna Johnson Baby kan masa aku kecik kecik. wakaka!


dua Johnson's Body Care yang menjadi pilihan sampai sekarang.


24 Hour Lasting Moisture Body Lotion: it contains vitamin E and jojoba oil to help revive dull-looking skin. your skin is moisturized for 24 hours and feels touchably soft and smooth.

Naturally White Daily UV Lotion: daily SPF8 lotion with MP sunscreen helps deflect harmful sunrays and prevent darkening. contains vitamin C and milk extract known to help lighthen and nourish skin.





sekarang ni tengah apply Vaseline Total Moisture to my skin. bau dia sangat yummy. sama sama lah kita menjaga kecantikan kulit lagi lagi yang dah menjangkau alam 20-an tuuuuu. *sila terasa*


No comments: