Saturday, June 30, 2012

I Miss You :')


Assalamualaikum.


aku ni kan kadang kadang ego tinggi jugak. sem lepas kemain cakap dengan diri sendiri 2013 baru jumpa Melaka balik, takkan rindu melaka, dalam seminggu bape kali call mak mengadu bosang duduk melaka takde buat apa, takde g memana. mana tak nya babe, ktorang bukan ada transport, kalau ada pun keta sewa. dah nama keta sewa confirm la kena pakai duit. kot masa tu tengah sesak bagai nyawa dihujung tanduk gimana? duduk rumah lah jawabnya ye dak. hari hari menghadap tv3 sebab tv3 je yang dapat kat rumah tu. channel lain memang lingkup banyak bintik bintik. pastu mak call cakap tengah tengok hindustan kat B4U( skrng dah tukar channel Bella yang ada cite Pobre Diabla pe jadah ntah) pastu bla bla bla. tapi tu semua kenangan bagi aku. walaupun kadang kadang taknak rindu melaka, taknak rindu Merlimau, terindu jugak kadang kadang mana taknya, tulah tempat aku cari ilmu. kalau takde merlimau, tak pandai la aku ni. hikhik :')





power tak power la aku kan ambik gambar ni. berhempas pulas aku dok lintas jalan bawak dslr ala ala photographer disegani ramai semata mata nak ambik gambar kapal ni. center ke apa ke aku taktau janji nampak cantik dah cukup bangga bagi aku. wakakaka ;p



see you on 2013 Melaka. masa tu aku dah sem 5 dah jadi akak akak dahh. ahakkss! ;p alamak, rindu kawan kawan jugak ni. macam mana ni :(



p/s: blog picisan ni dah ada button like. tehee perasan tak perasan tak? :p


No comments: