Saturday, June 25, 2011

aku penat

hye korang Assalamualaikum.


sementara tunggu sahur baik aku update blog dulu. sahur pun air kosong je. itu je yang mampu. nak makan pagi pagi buta memang tak la kan. haha. okay lately memang aku rasa penat sangat. bukan penat buat kerja ke apa. aku penat dengar pasal tarikh Hari Pendaftaran untuk budak budak poli. mula mula aku tengok memang 10 July, lepas tu membe bgtau 8 July pulak. confirm katanya. lepas tu membe lagi sorang kata pulak memang 10 July. pening aku wey. tolong la bgtau specific date bila nak daftar. kalau suruh call PA ( penasihat akademik ) memang tak la kan. PA aku garang. hahaha. and tadi aku text membe aku tanya bila nak daftar sebab die kata ayah die nak call poli. and confirm 10 July daftar. full stop! aku dah malas nak dengar pasal tarikh sana sini. sakit telinga aku.


sem 2 lagi mencabar. still ada subject yang perlukan kekuatan otak aku untuk mengingat fakta fakta. and tak lupa formula juga. tak sabar nak habis diploma. padehal baru nak masuk sem 2. *dushh!*


till then, 
Assalamualaikum.

No comments: